top of page

Ostatnie Posty

Folk to nie obciach

kolorowe,wzorzyste,kwiatowe to ubrania w stylu folk. Najczęściej motywy folkowe pojawiają się na sukienkach spódnicach i koszulach.wyjątkowo popularne są motywy łowickie,kurpiowskie,podhalańskie ,i kaszubskie. Wykorzystuje się materiały naturalne takie jak bawełna,filc,jedwab czy len . Bardzo często widzimy kobiece dodatki wykorzystywane w modzie folk takie jak korale,wstążki i kwiaty. Osobiście uwielbiam mode w stylu folk. Moja stylizacja jest troszeczkę przewrotna.Wykorzystałam dwa elementy folk : chustę i bluzeczkę. Dodałam do tego czerwone spodenki i lniane trampki .Dodatki to białe słuchawki i czerwone kolczyki ,zamiast czerwonych korali. Muszę koniecznie wspomnieć o bluzce ,która urzekła mnie krojem ,haftem i materiałem.Jest cudowna. Zdjęcia Szymon Cybulski.

bottom of page